Friday, October 21, 2016

Gebruik 'n vier tydperk bewegende gemiddelde bywoning by baseball games voorspel

Die bladsy kan nie gevind word nie Die bladsy wat jy soek kan verwyder, het sy naam verander, of is tydelik nie beskikbaar nie. Probeer asseblief die volgende: Maak seker dat die webwerf adres vertoon in die adres bar van jou browser is spelfoute bevat. As jy hierdie bladsy bereik deur op 'n skakel, kontak die webwerf administrateur om hulle te waarsku dat die skakel verkeerd geformatteer. Klik op die knoppie Terug na 'n ander skakel te probeer. HTTP-fout 404 - Lêer of gids nie gevind nie. Internet Information Services (IIS) Tegniese (vir ondersteuningspersoneel) Gaan na Microsoft Product Support Services en uit te voer 'n titel soeke na die woorde HTTP en 404. Open IIS Help. wat toeganklik is in IIS Manager (inetmgr), en soek vir onderwerpe met die titel Webwerf Setup. Gemeenskaplike administratiewe take. en oor Custom Fout. Topic bekendstelling probleme 1 die aantal blikkies ONDERWERP: Inleiding PROBLEME 1. Die aantal blikkies koeldrank verkoop in 'n masjien elke week word hieronder aangeteken. Ontwikkel voorspellings met behulp van 'n drie tydperk bewegende gemiddelde. 338, 219, 278, 265, 314, 323, 299, 259, 287, 302 ONDERWERP: bewegende gemiddeldes 2. Gebruik 'n vier tydperk bewegende gemiddelde bywoning voorspel by bofbal gespeel. Historiese rekords toon 5346, 7812, 6513, 5783, 5982, 6519, 6283, 5577, 6712, 7345 ONDERWERP: bewegende gemiddeldes 3. 'n hospitaal rekords van die aantal blomme aflewerings sy pasiënte ontvang elke dag. Vir 'n periode van twee weke, die rekords toon 15, 27, 26, 24, 18, 21, 26, 19, 15, 28, 25, 26, 17, 23 Gebruik eksponensiële gladstryking met 'n glad konstante van 0,4 na die getal voorspel aflewerings. TOPIC: Eksponensiële glad Hierdie voorskou het doelbewus vaag afdelings. Sluit aan by die volledige weergawe te sien. Hoofstuk 6 vooruitskatting 7 4. Die aantal meisies wat woon 'n somer basketbal kamp is aangeteken vir die sewe jaar van die kamp is aangebied. Gebruik eksponensiële gladstryking met 'n glad konstante van 0,8 tot bywoning voorspel vir die agtste jaar. 47, 68, 65, 92, 98, 121, 146 ONDERWERP: Eksponensiële glad 5. Die aantal pizzas bestel op Vrydag aande 5:30-06:30 by 'n pizza lewering plek vir die laaste 10 weke word hieronder getoon. Gebruik eksponensiële gladstryking met glad konstantes van 0,2 en 0,8 om te voorspel 'n waarde vir week 11. Vergelyk jou voorspellings met behulp van MSE. Wat glad konstante sou jy verkies 58, 46, 55, 39, 42, 63, 54, 55, 61, 52 ONDERWERP: Eksponensiële glad 6. 'n tendens lyn vir die bywoning van 'n restaurantrsquos Sondag brunch gegee word deur nommer 264 0,72 ( t) Hoeveel gaste sou jy verwag in week 20 ONDERWERP: Trend projeksie 7. die aantal nuwe bydraers tot 'n openbare radio stationrsquos jaarlikse fonds ry oor die afgelope tien jaar is 63, 58, 61, 72, 98, 103, 121, 147, 163, 198 Ontwikkel 'n tendens vergelyking vir hierdie inligting, en gebruik dit om volgende yearrsquos aantal nuwe bydraers voorspel. TOPIC: Trend komponent 8. Die gemiddelde SAT verbale telling vir studente van een hoërskool in die afgelope tien eksamens is 508, 490, 502, 505, 493, 506, 492, 490, 503, 501 Moet die tellings te ondersteun 'n toenemende of 'n dalende neiging ONDERWERP: trend komponent 9. gebruik die volgende om 'n waarde vir tydperk 14, 'n tweede kwartaal voorspel. T 16,32-,18 (t) C 2 0,91 S 2 0,75 ONDERWERP: Tyd reeks 10. Die aantal eiendomme nuut gelys met 'n makelaar in elke kwartaal van die afgelope vier jaar gegee. Bereken die seisoenale indekswaardes. Jaar Kwartaal 1 2 3 4 1 73 81 76 77 2 89 87 85 92 3 123 115 108 131 4 92 93 87 101 ONDERWERP: Seisoene komponent 11. Kwartaallikse betaling vir watergebruik word hieronder getoon. Jaar Kwartaal 1 2 3 4 Winter 64 66 68 73 Lente 103 103 104 120 Somer 152 160 162 176 Val 73 72 78 88 n. Vind die seisoenale indeks vir elke kwartaal. b. Deseasonalize die data. 8 Hoofstuk 6 vooruitskatting c. Vind die tendens lyn. d. National Football League spanne ingedeel word deur die gemiddelde bywoning 2015 Spanne van die NFL ingedeel word deur die gemiddelde gereelde seisoen bywoning in die seisoen 2015 Die statistiek toon die spanne van die Nasionale Football League ingedeel word deur die gemiddelde bywoning gedurende die 2015 gereelde seisoen. Tuiswedstryde van die Dallas Cowboys het 'n gemiddelde bywoning van 91.459. NFL gemiddelde bywoning - bykomende inligting Altesaam 17.360.000 aanhangers bygewoon NFL speletjies gedurende die 2014 gereelde seisoen en elke span verwelkom 'n gemiddelde totaal van meer than542,000 toeskouers na hul tuiswedstryde in die seisoen. Dit het beteken dat die liga gemiddelde bywoning per gereelde seisoen spel staan ​​op 68.331 vir die seisoen 2014. Die Dallas Cowboys was die mees ondersteun tuisspan van die seisoen 2014 met 'n gemiddeld van 90.069 wat deur hul hekke vir elke tuiswedstryd. Die Cowboys het 'n konstante hoë bywoning van meer as 85,000 omdat hulle verhuis na hul nuwe stadion in 2009. Die totale gereelde seisoen huis bywoning vir die Cowboys staan ​​op 720558 regoor agt tuiswedstryde in 2014 gehandhaaf die rekord totale huis bywoning vir die Cowboys is 720558 , wat behaal is in 2014. die span met die laagste gemiddelde gereelde seisoen bywoning in 2014 was die Minnesota Vikings. wat gelok 'n gemiddelde tuisskare van 52.238 fans. Die Vikings huis bywoning het skerp gedaal in vergelyking met 2013 toe elke tuiswedstryd is dopgehou deur 'n gemiddeld van 64.019 fans in die stadion. Die nuutste stadion in die NFL is die Levis stadion, die tuiste van die San Francisco 49ers. Die stadion geopen in Julie 2014 en het 'n kapasiteit van 68.500, uitgebrei tot 75.000. Die grootste stadion in die NFL in terme van amptelike hoedanigheid is die Metlife stadion, gesamentlike huis van die New York Giants en die New York Jets, wat 82.500 fans hou. Hoewel die ATT-stadion het 'n laer amptelike hoedanigheid van 80.000 sitplekke, kan dit uitgebrei word om 'n kapasiteit van meer as 105,000 om groter skares te pas. Vanaf 2014, die Metlife stadion is die duurste stadion wat ooit gebou is, met 'n geskatte boukoste van $ 1600000000. JavaScript is gedeaktiveer Ons statistieke staatmaak op JavaScript te besigtig. Please activate JavaScript in jou browser om hierdie kaart te sien of laai die statistiek as PNG, PPT of XLS file. Topic bewegende gemiddeldes 4 verduidelik hoe om te gebruik seisoenale Hierdie voorskou vertoon bladsye 7ndash10. Sluit aan by die volle inhoud te sien. TOPIC: bewegende gemiddeldes 4. Verduidelik hoe om seisoenale indekswaardes gebruik om 'n voorspelling te maak. TOPIC: gladstryking metodes 5. Verduidelik hoe kwalitatiewe metodes dikwels inkorporeer die menings van verskeie ontleders. TOPIC: Inleiding PROBLEME 1. Die aantal blikkies koeldrank verkoop in 'n masjien elke week word hieronder aangeteken. Ontwikkel voorspellings met behulp van 'n drie tydperk bewegende gemiddelde. 338, 219, 278, 265, 314, 323, 299, 259, 287, 302 ONDERWERP: bewegende gemiddeldes 2. Gebruik 'n vier tydperk bewegende gemiddelde bywoning voorspel by bofbal gespeel. Historiese rekords toon 5346, 7812, 6513, 5783, 5982, 6519, 6283, 5577, 6712, 7345 ONDERWERP: bewegende gemiddeldes 3. 'n hospitaal rekords van die aantal blomme aflewerings sy pasiënte ontvang elke dag. Vir 'n periode van twee weke, die rekords toon 15, 27, 26, 24, 18, 21, 26, 19, 15, 28, 25, 26, 17, 23 Hierdie voorskou het doelbewus vaag afdelings. Sluit aan by die volledige weergawe te sien. 8 Hoofstuk 6 vooruitskatting gebruik eksponensiële gladstryking met 'n glad konstante van 0,4 na die aantal aflewerings voorspel. TOPIC: Eksponensiële glad 4. Die aantal meisies wat woon 'n somer basketbal kamp is aangeteken vir die sewe jaar van die kamp is aangebied. Gebruik eksponensiële gladstryking met 'n glad konstante van 0,8 tot bywoning voorspel vir die agtste jaar. 47, 68, 65, 92, 98, 121, 146 ONDERWERP: Eksponensiële glad 5. Die aantal pizzas bestel op Vrydag aande 5:30-06:30 by 'n pizza lewering plek vir die laaste 10 weke word hieronder getoon. Gebruik eksponensiële gladstryking met glad konstantes van 0,2 en 0,8 om te voorspel 'n waarde vir week 11. Vergelyk jou voorspellings met behulp van MSE. Wat glad konstante sou jy verkies 58, 46, 55, 39, 42, 63, 54, 55, 61, 52 ONDERWERP: Eksponensiële glad 6. 'n tendens lyn vir die bywoning van 'n restaurantrsquos Sondag brunch gegee word deur nommer 264 0,72 ( t) Hoeveel gaste sou jy verwag in week 20 ONDERWERP: Trend projeksie 7. die aantal nuwe bydraers tot 'n openbare radio stationrsquos jaarlikse fonds ry oor die afgelope tien jaar is 63, 58, 61, 72, 98, 103, 121, 147, 163, 198 Ontwikkel 'n tendens vergelyking vir hierdie inligting, en gebruik dit om volgende yearrsquos aantal nuwe bydraers voorspel. TOPIC: Trend komponent 8. Die gemiddelde SAT verbale telling vir studente van een hoërskool in die afgelope tien eksamens is 508, 490, 502, 505, 493, 506, 492, 490, 503, 501 Moet die tellings te ondersteun 'n toenemende of 'n dalende neiging ONDERWERP: trend komponent 9. gebruik die volgende om 'n waarde vir tydperk 14, 'n tweede kwartaal voorspel. T 16,32-,18 (t) C 2 0,91 S 2 0,75 ONDERWERP: Tyd reeks 10. Die aantal eiendomme nuut gelys met 'n makelaar in elke kwartaal van die afgelope vier jaar gegee. Bereken die seisoenale indekswaardes. Jaar quarte r 1 2 3 4 1 73 81 76 77 Hoofstuk 6 vooruitskatting 9 2 89 87 85 92 3 123 115 108 131 4 92 93 87 101 ONDERWERP: Seisoene komponent 11. Kwartaallikse betaling vir watergebruik word hieronder getoon. YearPublic Rente Vervoer Forum - www. bettertransport. info/pitf Seattle lig spoor die oorspronklike ridership winste verwag van die opening van twee nuwe stasies Maart het ontmoet, maar is nog nie oorskry 2016 Sound Transit het amptelik 'n doel geplaas vir 2016 wat laer as die uitkomste wat vir hierdie jaar terug in 2007 tot die Federale nuwe regverdig doel Begin befondsing wat betaal is vir die konstruksie van die Universiteit Skakel met die twee nuwe stasie. Dit is 'n lewende dokument wat hersien en opgedateer van tyd tot tyd, mees onlangs 28 Augustus 2016. Sound Transit promosie datavrystellings het voortgesette opgewondenheid oor die hoër ridership vlakke as gevolg van die opening van twee nuwe stasies op 19 Maart 2016 het egter ridership tellings vrygestel vir die maande van April-Junie dui die opening jaar daagliks ridership toename doel van 28600 stel in 2007 tot die 813000000 Federale Transit Administrasie quotNew Startsquot toekenning regverdig is bereik, maar nie oorskry gemiddeld. Daar is dae waar die ridership oorskry 80.000, maar die bewegende gemiddelde vir weeksdae hieronder getoon word wat in die middel van die 60s, in ooreenstemming met die verwagte toename. Sound Transit trompette jaar-oor-jaar groei om die beste moontlike spin op die agencys langtermyn versuim om die voorspelling gebruik om sy uitgawes en belasting vlakke regverdig om kiesers en die Amerikaanse regering te bereik het. Byvoorbeeld, totale ridership op Sentrale Link in 2014 - insluitend naweek ridership sokker, sokker, en bofbal gespeel - was op 13 oor 2013. Die 2015 totaal ridership was tot 7 oor 2014 geraak word deur benodigde diens sluitings gereed vir om te kry stelsel uitbreiding in 2016. Dit opgedateer bladsy beslaan Seattles lig spoor daaglikse passasier tel vanaf die eerste dag van Inkomstediens 20 Julie 2009 deur middel van 30 Junie het 2016 Sound Transit verskaf PITF met die wat hier aangebied data, wat almal skattings onderhewig aan verander. Argief van data velle van Sound Transit is aan die onderkant van hierdie bladsy. Seattle Transit blog poste interessante ridership kaarte gebaseer op maandelikse gemiddeldes. Owerhede beplan vir die meerderheid van die lig spoor ruiters om mense pendel om te werk nie, en dus is daar 'n fokus deur Sound Transit en Federale Transit Administrasie op weekdag ridership op nie-openbare vakansiedae. Die rooi lyn op die volgende grafiek toon 'n 15 dag bewegende gemiddelde van die daaglikse weekdag lig spoor ridership-- ten bedrae van drie weke - wat glad uit die daaglikse skommelinge, maar nog steeds toelaat opsporing van op of af skommelinge in die weekdag ridership wat meer as verlede n paar dae. Die algehele ridership tendens is sedert die opening in 2009, met seisoenale variasie in die vroeë jare, hoog in die somer, laer in die winter. Deur die opening van die Universiteit Link Maart 2016, het hierdie patroon van seisoenale ossillasie konsekwent vir al die jare wat die lig spoor oop in Seattle was, wat veroorsaak word deur die somer toerisme, sport gebeure, en weer was. Die hele jaar doel van 37800 per dag is gereeld oorskry op veral besige dae in die somer van 2014 en 2015. En terug in 2007, Sound Transit ooreengekom met die Amerikaanse DOT dat die eerste jaar sprong in ridership wanneer Universiteit Link oopgemaak sal 'n toevoeging wees van 28.600 daaglikse ruiters, en wat ten minste ongeveer in die vroeë maande gebeur het, soos aangedui deur die rooi lyn te raak van die FTA voorspelling in oranje. Vir 2015 is die verwagte weekdag gemiddelde vir die hele jaar is gestig in die goedgekeurde begroting as 35.300 getoon as die vlak van die groen lyn op die bogenoemde weekdag grafiek. Begin in die somer van 2012, die lig spoor begin te breek 35000 ruiters weeksdae waar daar was 'n gebeurtenis by een van die SODO stadions. In die somer van 2013, breek 35000 was nie meer ongewoon, en te danke aan 'n Paul McCartney concert, lig spoor het om meer as 40,000 ruiters in 'n enkele dag vir die eerste keer op 19 Julie 2013. Sedertdien, te danke aan die Seahawks, die kapasiteit van die huidige stelsel is uitgedaag met 71.500 ruiters op 5 Februarie 2014. met twee bykomende stasies in 2016 geopen, daaglikse aanklagte van 80,000 begin ervaar. Die Federale Transit Administrasie (FTA) was vertel deur Sound Transit in 2003 - as deel van die motivering vir die 500000000 ooreenkoms volledige befondsing Grant (FFGA) - wat deur val 2011 sal die gemiddelde weekdag lig spoor ridership sal bereik 37.800 en jaarlikse ridership sou wees op 11,5 miljoen. Soos in Tabel 5.1 van die FTA-vereiste Sound Transit Voor en Na Studie. in 2011 Sentraal Link gedra 7800000 passasiers in vergelyking met die FFGA voorspelling van 11,5 miljoen, sowat 32 laer as wat voorspel is. Eers in die somer van 2013 het die weekdag ridership op 'n paar van die besigste dae ooit getref 37800, en nie tot Augustus 2014 het die weekdag gemiddelde vir 'n hele maand gaan bo die doel 2011. Die gemiddelde weekdag ridership vir al 2015 bereik 35.573, steeds laer as die doel eens gehoop waaraan voldoen moet word vier jaar voor dit. Wanneer twee nuwe stasies Maart 2016 geopen, Sound Transit gesluit uit die ridership toe op die oorspronklike Lughawe Link, en let op vir die rekord 'n 2020 doelwit dit nie meer nodig om te dink oor: quotFor die Link tramnet bedryf tussen Westlake en SeaTac Lughawe, in 2005 Sound Transit geprojekteerde 45200 gemiddelde weekdag ruiters in 2020. Hoewel ridership negatief geraak is deur die nasionale resessie, nadat die ekonomie begin herstel ridership teruggekeer, uitvoering 35500 (sic) gemiddelde weekdag ruiters deur 2015. ridership op Link het baie vinniger as gegroei ander transito in die streek sedert dit oopgemaak in 2009. Met voortgesette groei, moet ridership op Link ons ​​2020 estimates. quot bereik Sodra die nuwe stasies aan die Universiteit van Washington Husky-stadion en Capitol Hill oopgemaak, al kommer en rente oor die onder-teiken lig prestasie spoor vlakke van 2009-2015 verdamp. Om seker te wees, die Sound Transit en die Federale Transit Administrasie verskaf baie redes waarom die lig spoor ridership in Seattle voortdurend uitgestel die voorspellings wat gebruik word om die besteding van openbare hulpbronne regverdig om dit te bou, selfs buite die Groot Resessie as die primêre alibi. Die ander faktore sluit in hoër tariewe as wat beplan is, en headways wat teen minder aantreklike vlakke as wat voorspel is in werking gestel. Hierdie bykomende verskoning van Sound Transit is ook interessant: quotSlow Aanneming van New Transit Service in Rainier Valley Korridor. Groot transito-afhanklike bevolkings in die Rainier Valley het nog nie ten volle skakel as 'n transito opsie aanvaar. Uitreik pogings het getoon onwilligheid deur baie lae inkomste en nie-Engelssprekende bevolking in die Beacon Hill en Rainier Valley buurte te lank gevestigde reispatrone van die gebruik van plaaslike bus roetes verander. Kliëntediens en uitreik personeel voort te gaan werk op opvoedkundige pogings om hierdie gemeenskappe betrokke te raak en aan te moedig Link gebruik as 'n vinniger reis option. quot - Julie 2012 konsep van Voor en Na Studie, Table 5-1. Die 37.800 daaglikse boardings gemiddelde was nooit bereik as 'n all-jaar gemiddelde voor die Universiteit Link spoor uitbreiding en twee bykomende stasies oop in 2016, 'n punt wanneer nuwe beloftes van ridership prestasie kom in die spel. Wat interessant is nou hoe Sound Transit begin om verwagtinge laag vir ridership in 2016 en daarna hou. In teenstelling met die aanloop tot die eerste segment wat in 2009 geopen is, is die agentskap opstel ridership doelwitte dit het 'n hoë vertroue in meer as. Die amptelike voorspelling vir daaglikse ridership in 2016 was die eerste stel teen 48.500 en 56.600 in 2017, wat nie aan die verwagtinge wat in 2007 tot Federale toekenning ondersteuning regverdig weergee nie. Die hersiene, hoër verwagtinge van 51800 vir 2016 en 60500 vir 2017 voortgaan die Sandbagging op oorspronklike verwagtinge vir die toevoeging van die twee Universiteit Link stasies Maart 2016 en die nuwe hoek Lake stasie in September 2016. PITF ontleding van vroeëre verwagtinge dat Sound Transit sit op rekord te Federale befondsing regverdig sou 'n meer redelike 2016 voorspelling vir gemiddelde weekdag ridership sit by 66.400 en 2017 by 70.000. Maar Sound Transit is konserwatief in sy voorspelling te verseker klop sy gepubliseerde doel. Dit is veral belangrik in 2016 met die ST3 belasting verhoog en netwerk uitbreiding veldtog beklemtoon agentskap prestasie. Klink Transits Sentrale Link Light Rail tussen die middestad van Seattle en See-Tac-lughawe bereik sy hoogste ridership ooit op 5 Februarie 2014 'n plaaslike viering met die sentrum parade vir die Seahawks Super Bowl oorwinning. Na raming ridership was 71.500 daardie dag. Voordat die groot dag, het die hoogste ridership op die viering van Paul McCartneys konsert by Safeco veld is op 19 Julie 2013, lok 42000 boardings. Balspele en ander vooraand NTS in die Century Link en Safeco stadions naby stadion Station blyk 'n belangrike bron van ridership op lig spoor wees. PITF bereken dat vanaf Mei tot September 2012, sportbyeenkomste gebring in 'n bykomende 71.000 ruiters per maand. Hoër ridership beteken meer, wat aan die lig spoor treine in plaas van die vergadering, soos aangedui op die voorblad van Sound Transits 2011 jaarverslag aan reg. Ontmoet die ridership voorspelling sou vereis dat selfs meer passasiers in plaas van moet staan, sit vir 'n gedeelte van hul reis. Hierdie toestand is na verwagting teen agentskap beplanning, maar miskien nie soseer deur Seattle transito ruiters. Stampvol treine kan ridership ontmoedig word deur diegene wat opsies. Terwyl lig spoor motors kan veilig deur ontwerp met tot 200 ruiters verpak, het PITF die onwilligheid van passasiers waargeneem op 'n platform te klim na sowat 150 mense in 'n spoor motor het uitgetree. Sound Transit lig spoor treine van die sentrum na die suide op die oomblik is beperk tot twee motors deur die baan kapasiteit waar treine agteruit op die noord einde van die Downtown Transit Tunnel. Treine van drie motors begin om sommige van die tyd opeate begin Maart 2016. Korttermyn ridership vooruitskatting by Sound Transit is nou die verbetering van jaar tot jaar. Sedert 2012 jaarlikse ridership teikens oorskry deur gerapporteerde resultate. Maar terug in 2010 was die werklike ridership van 7 miljoen hele jaar meer as 'n miljoen laer as die voorspelling van 8,1 miljoen beloop. Die gemiddelde weekdag ridership vir al van 2010 was 21.026, wat 21 onder die kort termyn voorspel was. Die 2010-vooruitskatting gemaak in die herfs 2009, 'n jaar ná die begin van die resessie in 2008 dat die skuld deur Sound Transit vir die ridership om onder die korttermyn voorspel in 2010 PITF word aangemoedig dat Sound Transit nou het 'n sterk groeiende ridership as 'n belangrike doelwit vir die streke aansienlike belegging lig spoor tot op hede. Sound Transit het televisie-advertensies aan te moedig ridership oor al sy dienste: Vimeo / 36161525 byvoorbeeld. Sound Transit lig spoor lyn uitbreidings beplan om oop te maak in 2016 dien twee stasies in die noorde, Husky-stadion aan die Universiteit van Washington, en een na die suide na Suid-200 in SeaTac. In teenstelling met konserwatiewe kort termyn voorspellings in 2016-17, die agentskap voorspel hierdie drie nuwe stasies sal uiteindelik stelsel ridership brei deur meer as 74.000 ruiters per weekdag. Hierdie eise word gebaseer op die stasie instap voorspellings gelykstaande aan ridership by metro stop in New York Stad. Sound Transits hedendaagse ridership ervaring in vergelyking met vroeër pre-opening voorspellings voorspel niks goeds vir hierdie voorspelling. Openbare belang Vervoer Forum dankie Sound Transit vir sy bereidwilligheid om data te deel met ons, en dus dokumenteer 'n unieke rekord van dag-tot-dag-ontwikkeling van die lig spoor ridership in 'n wêreldklas stad. Alle data velle van Sound Transit gepos aan die onderkant van hierdie bladsy. Die roete van Seattles Sentrale Link lig spoor van die sentrum van die meeste kommersiële lughawe is hier gewys op 'n kaart wat ook toon met stippellyne die komende uitbreidings beide die noorde en die suide. Sommige geskiedenis van hoe hierdie lyn ontwikkel is hier op Seattle Transit blog. Dit gereeld opgedateer oorsig bladsy op Seattle lig spoor ridership is waarna verwys word in 'n 3 Maart 2011 Seattle Times artikel deur die joernalis Mike Lindblom, quotSound Transit ridership val kort van goals. quot uitdrukking van die houding van baie spoor boosters, lid Sound Transit Raad Dave Enslow skouerophaling af onder-voorspelling ridership in hierdie artikel: quotHe beklemtoon die spoorlyne is 'n 100-jaar investment. quot PITF tellers dat die inter streeks spoorstelsel Seattle het 100 jaar gelede goed beëindig is voordat dit as 'n eeu van die operasie gesien het. Terug na die openbare belang Vervoer Forum tuisblad. Hier is 'n bykomende detail voorberei oor die afgelope paar jaar vir duik dieper in Seattle lig spoor ridership: By die oorweging van die weekdag ridership, daarop te let dat die spoor ridership op 'n nuwe reël in 'n Amerikaanse stad tipies styg binne 18 maande na sy uiteindelike vlak tot meer stasies oopgemaak of die lyn verleng word. William Millar, voormalige hoof van die Amerikaanse Openbare Vervoer Vereniging, het opgemerk hierdie patroon in 'n onderhoud in 2009, deur die P-I berig. Tacoma Link, oop sedert 2003, illustreer hierdie bereiking van 'n plato in onder 'n grafiek. Soos voorheen verduidelik, die 2020-vooruitskatting - uiteindelike ridership - vir die lughawe na die sentrum segment in Seattle - op sigself afsonderlik beskou van toekomstige uitbreidings - was 45,000 gemiddelde daaglikse boardings per weekdag. Sound Transit hoop nou vir 35.300 in 2015, die laaste volle jaar waarin ridership op die lughawe om Westlake middellyn word afsonderlik voorspel. Omdat naweek ridership het uitgedraai belangrik vir Seattles lig spoor te wees, die volgende ridership grafiek hieronder toon al dae. Die eerste, tweede, derde, vierde en vyfde jaar van die lig spoor werking vertoon op dieselfde tyd as, met die 20 Julie Inkomstediens aanloop herdenking begin elke jaar. Die dowwer daaglikse nommers spring op en af ​​aansienlik, maar om aan te dui whats meer duidelik gebeur, die 14 dae - bewegende gemiddeldes van die daaglikse ridership op alle dae insluitend die belangrikste naweke word in dikker lyne die eerste jaar, Julie 2009 tot Julie 2010 is in 'n groen . Die tweede jaar, Julie 2010 tot Julie 2011 is in rooi. Die derde jaar, Julie 2011 tot Julie 2012 is in blou. Die vierde jaar, Julie 2012 tot Julie 2013 is oranje. Die vyfde is die pers lyn begin Julie 2013 tot Julie 2014. Die sesde jaar is die top pienk lyn begin Julie 2014 en duur voort, uiteindelik, tot Julie 2015. Soos die grafiek toon, ridership in die tweede volle jaar Seattles lig spoor diens (in rooi) het nie so sterk groei as in die eerste jaar (in groen). Die blou lyn van die derde jaar nagespoor pretty much voortdurend net bokant die rooi lyn van die tweede jaar. Die oranje lyn van die vierde jaar begin om afwaartse neiging na die SeaFair naweek 2012 somer piek bewegende gemiddelde bereik ongeveer 30.000 per dag. Hoewel die kombinasie van Seahawks en Husky sokker by Century Link Veld naby stadion Station het 'n sigbare toename gedurende September 2012. Val 2012 het opwaartse knoppe as gevolg van die Seahawks ten spyte van die afwaartse neiging. Ridership onderste draaipunt bereik het as 2013 begin, en 'n bestendige opwaartse ridership tendens begin wat verander in 'n krag oplewing in die middel Mei tot middel Junie tydperk wanneer die Mariners steeds hoop op 'n wen-seisoen gehad. Groei voortgesit matig daarna spitstyd oor die tyd van SeaFair naweek, en dan die val daling begin, vertoon word met die pers lyn aan sy linkerhand bo-kant van die kaart hieronder. Die bekroonde Seahawks en die hoë prys van parkering verskaf meer lig spoor ridership in die laaste kwartaal van 2013 as ooit tevore gesien in daardie seisoen. Kalenderjaar 2014 vanaf Februarie tot Junie in donkerblou het nog die sterkste groei tendens. Die een dag Seahawks viering oplewing op 5 Februarie gestamp teen die 14 dae bewegende gemiddelde sigbaar vir - geen verrassing - 14 dae. Die gewone herfs deur die winter dip in ridership uitgestal vir die vyfde agtereenvolgende jaar begin in September 2014. Soos hieronder aangetoon, in die winter die ridership gemiddeldes soms het gevlug sonder om iets in of selfs onder die lae winter vlakke van vorige jare gekruis. Vir die eerste keer, het dit glad nie gebeur nie in die winter van 2013-14. Meer eenvoudige weergawes van hierdie grafiek met die fokus op die maand-tot-maand verandering in weekdag, Saterdag en Sondag / vakansie ridership geskep en opgelaai deur Seattle Transit blog van die gepos word in die argief aan die onderkant van hierdie bladsy data. Die belyning en stasies van Seattle lig spoor lyn vanjaar is dieselfde as verlede jaar, met die eindpunt punte by Westlake Center in die middestad en die lughawe See-Tac suid van die stad, en elf stasies tussenin. In Februarie 2010 het Metro King County verminder busdienste wat parallel loop aan die lig spoor in dieselfde gang en ontplooi meer bus reise na die lig spoor stasies dien. In 2011-12 het Metro King County genoeg fondse om busdiens in stand te hou en na die lig spoor stasies en dus ondersteun Sound Transits doel van die verhoging van ridership het. Begin in Junie 2015, het Metro King County diens na en van die omgewing van Sound Transit treinstasies is uitgebrei, en dit moet n hupstoot te gee ridership op die treine gaan vorentoe. PITF het 'n paar vrae oor seisoenaliteit van transito ridership ontvang. Een vraag is, het die jaarlikse daling in die lig spoor ridership begin middel van die somer en blywende deur Thanksgiving en daarna volg 'n gewone patroon van transito seisoenaliteit Die antwoord is nee, gebaseer op die waarneming dat maandelikse ridership op Metro bus vanaf 2002 het verdere altyd groter is in Oktober as Julie. Die dalende ridership patroon op Link Light Rail uitgestal na Augustus is meer verwant is aan die ridership patroon op die Seattle Monorail, die tram Seattle Lake Union of die voormalige Seattle waterfront tram wat almal pieke van ridership demonstreer in die somer in vergelyking met die res van die jaar. Soos berig in die Voor en Na Studie wat deur die FTA, quotTypically die streek sien die hoogste transito ridership in die herfs maande wanneer universiteite en kolleges is in sitting is, so ridership op Sentrale Link het 'n ander seisoenale effek as die res van die transito getoon dienste in die region. quot egter PITF verwag dat hierdie seisoenale patroon sal verander sodra die stasie op die Universiteit van Washington kampus open in die eerste helfte van 2016 die seevaarders, die Sounders, die Seahawks, Universiteit van Washington, Sound Transit, en Port van Seattle al bevorder lig spoor gebruik vir die bywoning van bofbal, sokker, en sokker gespeel. Seevaarders bofbal het 'n groot bydraer tot Sentraal-Link lig spoor ridership van al die SODO stadion sport is. Die foto toon 'n 2010 toneel op 'n skakel spoor motor voor die eerste dag spel. Weekdag bofbal gespeel met die gewilde teenstanders is die bron van 'n paar van die spykers sien op die all-dae ridership grafiek hierbo. Seattle Seahawks tuiswedstryde bring ook 'n oplewing van die lig spoor ridership op Sondae. In 'n spesiale studie, PITF vergelyking lig spoor ridership op spel gebeurtenis dae vs nie-gebeurtenis dae gedurende die vier maande van Junie tot September 2012. Lightrail weeksdae sonder speletjies gemiddelde 26.843, terwyl weeksdae met speletjies gemiddelde 30500 - hoër deur 3658, 'n wins van 14 versprei oor die hele weeksdae, die stadion boardings hupstoot aan die daaglikse gemiddeld sowat 1900. Oor naweke en die twee vakansiedae 4 Julie en Labor Day, die verskil is meer dramaties. Die naweek / vakansie gemiddelde ridership op dae sonder gebeure ingekom by 19.675. Op naweek geval dae, insluitend die SeaFair naweek, die gemiddelde was 24650, hoër deur 4975 per dag, of 25 bo nie-gebeurtenis naweek dae. Een manier om die begrip van die belangrikheid van die naweek spel dag teenwoordig te lig spoor ridership is om te kyk na die verhouding tussen die gemiddelde weekdag ridership en totale jaarlikse ridership, 'n aantal genoem die annualization faktor. Die annualization faktor weerspieël die feit dat voorspellings behels berekeninge wat kom met 'n daaglikse ridership, en dat die daaglikse ridership kan sinvol nie vermeerder word deur 365 dae per jaar tot jaarlikse ridership kry. Dit is omdat nie so baie mense gebruik transito op naweek en vakansies, aangesien dit gebruik op normale werksdae. In sy vooruitskatting werk, Sound Transit verwag hierdie annualization faktor te wees 304. Voordat sien die skakel Light Rail ervaring, die agentskap voorspel 26600 gemiddelde weekdag ridership in 2010 en vermenigvuldig met 304 om die jaarlikse skatting van 8100000 bereik. In plaas daarvan, Sound Transit ervaar 7 miljoen jaarlikse ruiters met 'n weekdag gemiddelde ridership van 21.000. Jy moet vermeerder 21000 deur 333 om 'n 7 miljoen jaarlikse getal te kry. Dit beteken dat 'n gesonde Transit lig spoor het 'n groter afhanklikheid van naweek ruiters vir die maak van sy jaar meer as jaar winste as vroeër verwag is. Verder, soos aangedui in die Voor en Na Studie. quotRidership op Sentrale Link ervaar 'n seisoenale patroon wat hoogtepunte gedurende die somermaande wanneer meer sportbyeenkomste en gemeenskap gebeure word aangebied in die middestad van Seattle, en die toeriste en skip seisoen trek meer ruiters tussen die sentrum en die lughawe. quot Een ironie spruit uit die historiese feit dat die voorheen voorspel daaglikse gemiddeld van 45.000 per dag is gebaseer op 'n stelsel plan wat nie eens stadion Station en sy spel dag ruiters het in te sluit. Stadion Station was aanvanklik om uitgestel tot ná die konstruksie van die Aanvanklike segment was in 2009 voltooi, maar die besluit is heroorweeg in 2005 en stasie weer in die konstruksie planne vir opening sit in 2009. Vir die 2011 hersiene skatting, Sound Transit moes 8.3 miljoen jaarlikse ruiters gelyk aan 25,000 per weekdag gemiddelde. Die verhouding impliseer 'n annualization faktor van 332, wat beteken dat die agentskap is om te leer uit en omhels sy werklike wêreld ridership ervaring. Die begroting 2012 Voorspelling vir Seattle lig spoor is 8,4 miljoen jaarlikse ruiters gelykstaande aan 25455 per weekdag gemiddelde, die onthulling van 'n annualization faktor van 330, kom 'n bietjie, maar steeds ver bo 304 gevolg naweek ridership so belangrik is. Die 2013 begroting Voorspelling vir Seattle lig spoor is 9200000 jaarlikse ruiters gelykstaande aan 27900 weekdag gemiddelde, wat die annualization faktor word gehou by 330. Die werklike annualization faktor geopenbaar in 2012 is 335, wat daarop dui Sound Transit sandbagged sy 2013-vooruitskatting te wees onder watter die werklike was geneig om te wees, gegewe dat die weekdag voorspelling akkuraat. Trouens, 2013 ridership ingekom by 9681432, vyf persent bo die voorspelling van 9,2 miljoen beloop. PITF medestigter John Niles gekritiseer Sound Transits lig spoor ridership voorspellings in 'n opstel skryf hy vir die aanlyn nuus blog Publicola. 1 Junie 2011. opgevolg deur 'n TV-onderhoud van hom en Sound Transit Raadslid Larry Phillips deur Seattle kanale C. R. Douglas uitgesaai op Plaas Binne / Buite 10 Junie 2011, en beskikbaar vir web streaming.


No comments:

Post a Comment