Tuesday, October 25, 2016

Belasting voorraad opsies luxemburg

Luxemburg: Omsendbrief bied nuwe reëls vir planne voorraad opsie Stock opsie planne in Luxemburg Die reëls van toepassing op alle voorraad opsie planne opgestel vanaf 1 Januarie 2016. Lees 'n Desember 2015 verslag PDF 84 KB voorberei is deur die KPMG lidmaatskappy Luxemburg: Stock opsie planne: Nuwe omsendbrief op die belasting van aandele-opsies wat verband hou met wat uitgereik is deur die Luxemburgse belasting owerhede die KPMG logo en naam-aankope deel is handelsmerke van KPMG International. KPMG International is 'n Switserse koöperatiewe wat dien as 'n koördinerende entiteit vir 'n netwerk van onafhanklike lid maatskappye. KPMG International bied geen oudit of ander kliëntedienste. Sulke dienste word uitsluitlik deur lid maatskappye in hul onderskeie geografiese gebiede. KPMG International en sy lid maatskappye regtens duidelike en aparte entiteite. Hulle is nie en niks wat hierin vervat word uitgelê om hierdie entiteite te plaas in die verhouding van ouers, filiale, agente, vennote, of gesamentlike ondernemers. Geen lid firma het geen gesag (werklike, duidelik, geïmpliseer of andersins) om verpligte of bind KPMG International of enige lid firma op enige wyse hoegenaamd. Die inligting vervat in hierin inligting is van 'n algemene aard en is nie bedoel om die omstandighede van enige persoon of entiteit aan te spreek. Alhoewel ons poog om akkurate en tydige inligting te voorsien, kan daar geen waarborg dat die inligting akkuraat as die datum waarop dit ontvang of dat dit sal voortgaan akkurate in die toekoms te wees is nie. Niemand behoort op te tree op sodanige inligting sonder toepaslike professionele advies na 'n deeglike ondersoek van die spesifieke situasie. Vir meer inligting, kontak KPMGx27s Federal Tax wetgewende en regulerende Services Group by: 1 202 533 4366, 1801 K Street NW, Washington, DC 20006. Connect met usStock opsies: nuwe Omsendbrief Op 20 Desember 2012, die Luxemburg belasting owerhede 'n gewysigde weergawe uitgereik Omsendbrief LIR 104/2 op die belasting van aandele-opsies (die omsendbrief), wat Omsendbrief LIR 104/2 van 11 Januarie 2002 vervang Tot nou toe het vrylik oordraagbaar voorraad opsies (nie gelys op 'n aandelebeurs) wat belasbare is op toekenning was gewaardeer vir persoonlike inkomstebelasting doeleindes by 7.5 van die waarde van die onderliggende aandele / bates (tensy 'n waardasie is besef deur die toepassing van 'n erkende waardasie metode, soos die waardasie metodes van die Amerikaanse ekonome Myron Scholes en Fischer Swart of enige ander vergelykbare waardasie metode). Die omsendbrief is verander op hierdie punt en bepaal dat die opsies is nou gewaardeer word teen 17.5 van die waarde van die onderliggende aandele / bates (tensy 'n waardasie gebaseer op 'n erkende waardasiemetode word). Die omsendbrief (op dieselfde wyse as die vorige omsendbrief) gee geen verdere verduideliking op watter gronde hierdie enkelbedrag waardasie is gebaseer. Dit is debatteerbaar of so 'n enkelbedrag waardasie kan gehandhaaf word in die hof verrigtinge. Die bepalings van die omsendbrief van toepassing op nie-vrylik oordraagbaar opsies en ander werknemerdeelname planne is nie geraak deur die gewysigde omsendbrief. Die toekenning van nie-oordraagbare voorraad opsies word nie beskou as 'n belasbare gebeurtenis deur die Luxemburgse belasting owerhede. Maar waar die trefprys van die opsie is laer as die billike markwaarde van die aandele, die werknemer sal in beginsel onderworpe aan belasting en sosiale bydraes op die oomblik van oefening. Inderdaad, is die verskil tussen die billike markwaarde en die trefprys beskou as 'n voordeel in goedere (Avantage af natuur) afgelei van 'n gesalarieerde beroep (opbrengsten duin beroep Werknemer) en belas op dieselfde manier as 'n gewone salaris. Waar die verkry aandele bly onvervreembare volgende oefening, 'n korting wat ooreenstem met 5 van die billike markwaarde van die verkry aandele is beskikbaar vir elke jaar wat die aandele bly opgesluit. Die maksimum vermindering, is egter beperk tot 20. Die omsendbrief kan slegs die ernstige siekte, ongeskiktheid of dood van die werknemer soos toegelaat vroeë uitgang scenario sonder vermindering terugvat. Kapitaalwinsbelasting besef op 'n beskikking van die aandele en dividende verkry vanaf die aandele nie as salaris beskou en belas word in ooreenstemming met gewone belasting bepalings. Dus, kapitaalwinsbelasting is in beginsel belasting vrygestel, op voorwaarde dat die koop kom meer as 6 maande na verkryging van die aandele. Soekkassie Soek Ontmoet ons. Sluit by ons aan nuusbrief Kontak ons ​​Elvinger, Hoss amp Prussen 2, Plaas Winston Churchill BP 425 L-2014 Luxemburg Tel: 352 44 66 44 0 Faks: 352 44 22 55New beslissing oor die belasting van buitelandse werknemer voorraad opsies Die Delhi Bank van die Inkomstebelastingwet Appel Tribunaal (ITAT) het 'n belangrike beslissing in die geval van Robert Arthur Keltz (die belastingbetaler) gelewer. Die ITAT het bevind dat slegs 'n gedeelte van werknemer voorraad opsies aanspreeklik relatable tot belasting aan die dienste wat deur die belastingbetaler in Indië dienste sou wees, en nie met betrekking tot die hele toelae tydperk. Taxand Indië 'n opsomming van die feite van die saak en die uitspraak van die ITAT. Die belastingbetaler, 'n werknemer van die Verenigde Technologies International Operasie, VSA, is afgevaardig om sy Indiese Skakelkantoor onder 'n belasting gelykmaking beleid. So 'n beleid verseker dat die belastingbetaler didn39t oortollige belastings betaal (dit wil sê bo en behalwe die belasting (hipo belasting) dat hy sou betaal het hy voortgegaan om te bly in sy eie land) as gevolg van die inwerkingtreding van internasionale opdrag. As deel van die belasting gelykmaking beleid, die werkgewer bereken 'n hipo belasting en uitgesluit dieselfde van die employeersquos betaal. Verdere die belastingbetaler toegestaan ​​opsies van 34.000 aandele toe hy buite Indië was. Die aandele-opsies het 'n vestigingsperiode van 3 jaar, maar is deels berus en uitgeoefen word deur die belastingpligtige gedurende sy Indiese opdrag. Die belastingbetaler, terwyl die indiening van sy terugkeer van inkomste, het aangebied om die bedrag van proporsionele voorraad voordele in natura verdien in Indië belas. Ook deur die hoofde van belasting gelykmaking beleid, die belastingbetaler het die bedrag van hipo belasting uitgesluit van sy salaris. Die beoordeling van Beampte (AO) verwerp die eis van die belastingbetaler en bring die hele slagters het aanspraak op waarde van aandele-opsies belasting wanneer die opsies uitgeoefen terwyl hy in Indië was. Daarbenewens het die AO ook teruggetel die bedrag van hipo belasting aan die basis salaris van die belastingbetaler. Die belastingbetaler het die saak aan die Kommissaris van inkomstebelasting wat sy vordering gehandhaaf. Gegrief is deur die die AO geliasseer 'n appèl voor die Delhi ITAT. Die AO verklaar dat hipo belasting vorm deel van die taxpayerrsquos belasbare salaris met dien verstande dat inkomste reeds toegeval aan hom en nie 'n spesifieke vrystelling of aftrekking toegestaan ​​is vir hipo belasting kragtens die Inkomstebelastingwet-belasting Wet 1961. Maar die belastingbetaler verklaar dat die aandele was buite Indië en therefire toegeken, kan die voordeel nie geag word ontvang in Indië. Die Delhi bank van ITAT het beslis ten gunste van die belastingbetaler hou dat sedert die belastingbetaler nie dienste gelewer in Indië vir die hele toelae tydperk, net so 'n gedeelte van die slagters het aanspraak op waarde van aandele-opsies sal belasbaar in die hande wat verband hou met die tydperk van wees sy Indiese opdrag. Taxand039s Neem die Delhi ITAT beslissing het die beginsel geformuleer soos vroeër deur die Delhi ITAT in die geval van Ellin lsquoDrsquo Rozario afgekondig. Die beslissing bring duidelik uit die beginsel dat die slagters het aanspraak op waarde van aandele-opsies belastingpligtig is in Indië in die mate relatable tot gelewer in Indië dienste sou wees. Terwyl regerende op die aspek, het die Delhi ITAT staatgemaak op die beginsel wat uit gebring onder die afgeskaf regime van FBT en ook die beginsels van die OECD. Hierdie reëling sal beduidende verligting om 'n paar uitgewekenes wat in Indië op opdrag, en wie kan hul voorraad opsies uit te oefen terwyl hy op opdrag in Indië. Taxand039s Neem outeur Taxand Raadslid 91 124 339 5010 Sign-in op ons nuusbrief Registreer jou eie gereelde kopie van ons globale nuusbrief te ontvang, Taxands Neem. publikasies en aktuele updates Sluit Taxand op sosiale mediaEmployee planne aandeel in Luxemburg: regulatoriese tipe oorsig Resource: Land QampA Status: Regte verklaar soos op 01-aug-2012 Jurisdiksie: Luxemburg A QampA gids tot werknemer planne aandeel wet in Luxemburg. Die QampA gee 'n hoë vlak oorsig van die belangrikste praktiese kwessies soos, of planne aandeel is algemeen en kan aangebied word deur buitelandse ouer maatskappye, die struktuur en reëls met betrekking tot die verskillende tipes aandele-opsie plan, deel aankoop plan en Phantom aandeel plan, belasting, korporatiewe bestuur riglyne, konsultasie pligte, valutabeheerregulasies, belasting op internasionale vlak mobiele werknemers, prospektus vereistes, en nodige regulatoriese toestemming en depots. Om antwoorde oor verskeie jurisdiksies vergelyk, besoek die planne aandeel Werknemer Land QampA instrument. Dit QampA is deel van die PLC multi-jurisdiksionele gids tot werknemer planne aandeel wet. Vir 'n volledige lys van jurisdiksie QampAs besoek www. practicallaw / employeeshareplans-MJG. Michel Molitor en Nadine Bogelmann, Molitor Avocats la Cour 9. Wat is die belasting en sosiale sekerheid implikasies wanneer aandele op uitoefening van die opsie verkoop aandele-opsie plan Enige winste gerealiseer met die verkoop van opsies is belasbaar as spekulatiewe winste as die verkoop plaasvind binne ses maande nadat die werknemer die aandele (vir totale winste van meer as EUR500 per jaar) (artikel 99bis, LITL). 'N spekulatiewe wins is gelyk aan die verkope opbrengs minus die koopprys en minus toevallige uitgawes (notarissen fooie, belasting op oordrag, agente kommissie, advertensies, koste verbetering, en so aan). Spekulatiewe winste word belas teen volle marginale koerse wat wissel 0-39 (sien Vraag 4) vir winste oorskry EUR500 per jaar. Spekulatiewe winste op roerende eiendom (soos aandele-opsies) kan vergoed word met spekulatiewe verliese op roerende eiendom binne ses maande vanaf die aankoop (so lank as wat hierdie kapitaalwins belasbaar sou gewees het). Enige winste gerealiseer met die verkoop van opsies is belasbaar as lang termyn winste as die koop kom meer as ses maande nadat die werknemer die aandele verkry, wanneer die verkoper het 'n aansienlike deelname aan die maatskappy (artikel 100, LITL). Oor die algemeen, is 'n aandeelhouding beskou as 'n aansienlike deelname indien die aandeelhouer (tesame met gade en kinders) het of beklee het, direk of indirek, in die vyf jaar voor die verkoop van die aandele, meer as 10 van die maatskappy se aandelekapitaal. Die lang-termyn winste baat vind by die volgende gunstige belasting behandeling: Die koopprys herwaardeer met behulp van die herwaardasie verhoudings vir inflasie gedurende die tydperk van eienaarskap. Die verhoudings word een keer elke twee jaar bygewerk. Die eerste EUR50,000 (verdubbel vir paartjies saam belas) van winste gerealiseer in 'n tydperk van 11 jaar is vrygestel. 'N Bykomende plat aftrekking van tot EUR75,000 is beskikbaar vir 'n erfgenaam wat die woning laaste wat gebruik word deur sy ouers verkoop. Lang-termyn winste belas teen die helfte van die individue marginale belastingkoerse (dit wil sê, 'n maksimum van 20,67). Lang-termyn winste (byvoorbeeld op aansienlike deelname) na ses maande vanaf die aankoop kan vergoed word met 'n lang termyn verliese ná ses maande van die aankoop (so lank as wat hierdie winste belasbare sou gewees het). Die omsendbrief maak ook voorsiening dat enige winste wat gerealiseer binne sewe kalenderdae na die opsie uitgeoefen is, as gelyktydige bedrywighede en dus as 'n verkoop van die regte van opsies onderhewig aan belasting op kapitaalwins moet in ag geneem word, indien plaasvind binne ses maande van verkryging. Die balans van spekulatiewe winste / verliese en van 'n lang-termyn winste / verliese kan vergoed word teen mekaar. Vergoeding met ander kategorieë van inkomste is nie toegelaat nie. Daarbenewens afhanklikheid bydraes is betaalbaar (sien Vraag 5). Verhandelbaar opsie plan Dieselfde reëls geld vir die verkoop van verhandelbare opsies as die verkoop van aandele-opsies (sien hierbo, Deel opsie plan). Deel verkryging of aankoop planne 10. Watter tipes aandeel verkryging of aankoop plan bedryf in jou jurisdiksie Daar is geen spesiale tipes aandeel verkryging of aankoop plan wat in Luxemburg. Verkryging of aankoop 11. Watter reëls geld vir die aanvanklike verkryging of verkoop van aandele Diskresionêre / al-werknemer. Deel verkryging planne kan toegestaan ​​word op 'n diskresionêre basis. deelname Nie-werknemer. Dit is nie algemeen nie-werknemer direkteure en konsultante sluit in die verkryging aandeel. Maksimum waarde van aandele. Daar is geen beperking op die waarde van die aandele wat onder 'n aandeel verkryging plan toegeken kan word. Betaling vir aandele en prys. Daar is geen reëls van die aandele prys. Die aandele prys is af in die aandeel verkryging planne voorwaardes neergelê en kan dus wissel. 12. Wat is die belastingimplikasies / sosiale sekuriteit van die verkryging of verkoop van aandele moet 'n onderskeid getref word tussen die verkryging van aandele (dit is, die toestaan ​​van aandele) deur die werknemer en die aankoop van aandele. Daar is geen spesifieke wetgewende reëls in Luxemburg vir die toestaan ​​van aandele. In plaas daarvan word verwys na die algemene beginsels van belasting op (sien Vraag 5, Algemene bepalings). Aandele deur hul werkgewer om werknemers toegestaan ​​(of toegestaan ​​gratis of teen 'n verlaagde prys) word beskou as 'n voordeel-in-soort (of die aandele wat uitgereik is deur die werkgewer of 'n ander maatskappy) onderworpe aan die weerhouding van belasting. Dit weerhouding moet deur die werkgewer elke keer die bonus betaal word. Wanneer die aandele deur die werkgewer word verkoop aan die werknemer, word geen belasting gehef op die vlak van die koper (dit is, die werknemer). Sosiale sekerheid koste ontstaan ​​wanneer die aandele verkry. Vestigende 13. Kan die maatskappy toekenning die aandele onderhewig aan beperkings wat slegs verwyder word wanneer prestasie of tydgebaseerde vestigingsvoorwaardes nagekom Die maatskappy kan toeken aandele onderhewig aan beperkings wat slegs verwyder word wanneer prestasie of tydgebaseerde voorwaardes voldoen word. 14. Wat is die belasting en sosiale sekerheid implikasies wanneer die prestasie of tydgebaseerde vestigingsvoorwaardes nagekom Die vestigingsvoorwaardes nie spesifiek 'n impak die belasting van die toestaan ​​of die aankoop van die aandele. Wanneer die vestiging voorwaardes voldoen, is die aandele toegestaan ​​of die werknemer toegelaat word om die aandele en die belastinghantering in Vraag 12 van toepassing is beskryf aan te koop. Geen koste sosiale sekerheid ontstaan ​​wanneer die vestiging voorwaardes voldoen. Koop 15. Wat is die belasting en sosiale sekerheid implikasies wanneer die aandele verkoop word wanneer die aandele verkoop word, die werknemer betaal inkomstebelasting op die kapitaalwins. Dit is aangekla op dieselfde manier as vir aandele-opsie planne (sien Vraag 9). A afhanklikheid bydrae van 1,4 is betaalbaar op die kapitaalwins. Phantom of kontantvereffende aandeel planne 16. Watter tipes Phantom of kontantvereffende aandeel plan bedryf in jou jurisdiksie Daar is geen spesifieke tipes Phantom aandeel plan bedryf in Luxemburg. Grant 17. Watter reëls geld vir die toekenning van Phantom of kontantvereffende toekennings Diskresionêre / al-werknemer. Phantom toekennings aandeel kan toegestaan ​​word op 'n diskresionêre basis. deelname Nie-werknemer. Dit is nie algemeen in Phantom of kontantvereffende toekennings aan nie-werknemers of konsultante verleen. Maksimum waarde van toekennings. Daar is geen beperking op die maksimum waarde van toekennings wat onder 'n skim aandeel plan gemaak kan word. 18. Wat is die belasting / implikasies sosiale sekerheid wanneer die toekenning word gemaak Luxemburg belastingwetgewing nie spesifiek handel oor Phantom of kontantvereffende toekennings. Verdere riglyne moet verskaf word deur die wet of die belasting owerhede op hierdie punte. Dit kan egter 'n parallel getrek tussen Phantom toekennings (waar die ontvanger nie werklike aandele uitgereik op die toekenningsdatum maar 'n rekening gekrediteer met 'n sekere aantal hipotetiese aandele ontvang) en deel opsie planne. Dit kan die geval dat dieselfde belasting en behandeling sosiale sekerheid geld vir aandele-opsie planne as vir Phantom toekennings wees. Vir die toekenning van kontantvereffende toekennings (dit wil sê die toekenning van aandele waarvan die waarde op vestiging is in kontant betaal, wat gewoonlik nie verkope mark te betrek en help om die maatskappy aandele te behou) is dit waarskynlik dat hierdie word beskou as op die vlak van die werknemer as 'n bonus, onderhewig aan weerhoubelasting. Vestigende 19. Kan Phantom of kontantvereffende toekennings gemaak word om te vestig net waar prestasie of tydgebaseerde vestigingsvoorwaardes nagekom Phantom aandeel toekennings kan gestruktureer word om te vestig slegs indien prestasie of tydgebaseerde voorwaardes voldoen word. 20. Wat is die belastingimplikasies / sosiale sekuriteit wanneer prestasie of tydgebaseerde vestigingsvoorwaardes nagekom Geen wetlike bepaling spesifiek oor hierdie kwessie (sien Vraag 18). Daarom kan geen duidelike standpunt word op hierdie stadium en meer spesifiek, of 'n belastingverligting toegestaan ​​kan word om te vergoed vir die onvermoë van die begunstigde van die ontvang van 'n skim of kontantvereffende toekenning aan sodanige aandele verkoop aandele gedurende 'n sekere tyd tydperk. Betaling 21. Wat is die belasting en implikasies sosiale sekerheid wanneer die spook of kontantvereffende toekenning word uitbetaal vir kontant vereffen toekennings, kan dit oorweeg word dat 'n verkoping gerealiseer (vir die hantering van belasting op kapitaalwins op die verkoop van aandele, sien Vraag 9). Vir Phantom toekennings, sien Vraag 18. Indien die werknemer 'n kontant nedersetting aandele ontvang in plaas daarvan, kan dit oorweeg word dat 'n verkoping sowel gerealiseer (vir die hantering van belasting op kapitaalwins op die verkoop van aandele, sien Vraag 9). Wanneer 'n skim aandeel toekenning word uitbetaal, sosiale sekerheid koste oor die algemeen ontstaan ​​oor die bedrag ontvang. Wanneer 'n skim aandeel toekenning word uitbetaal, sosiale sekerheid koste oor die algemeen ontstaan ​​oor die bedrag ontvang. Korporatiewe bestuursriglyne, mark of ander riglyne 22. Is daar enige korporatiewe bestuur riglyne, reëls mark of ander riglyne wat van toepassing is op enige van die bogenoemde planne Private maatskappye waaruit Luxemburg is onderhewig aan die bepalings van hul statute en Luxemburg korporatiewe wet. Dit bied min verpligtinge, maar mag voorkom, byvoorbeeld, die aanneming van 'n aandeel plan sonder die magtiging of goedkeuring van die maatskappy se aandeelhouers. Private maatskappye, wat onderhewig is aan toesig van die Kommissie vir toesig oor die finansiële sektor (Kommissie de Surveillance du Secteur vennootskappe) (CSSF) is, moet voldoen aan die riglyne met betrekking tot die vergoeding van persone wat óf lede van die regspersoon of professionele met 'n impak op die risikoprofiel van die maatskappy. Die regspersoon moet 'n beleid van vergoeding, wat een keer per jaar moet gekontroleer word om seker te maak dat dit is nog steeds gevolg te vestig. 'N afskrif van hierdie tjek moet beskikbaar wees om die CSSF gemaak. Dienswet 23. Is konsultasie of ooreenkoms met, of kennisgewing aan, werknemer verteenwoordigende liggame vereis voordat 'n aandeel werknemer plan kan van stapel gestuur word Die werkgewer hoef nie die formele ooreenkoms van die werknemers verteenwoordigers verkry voor die aanvang van 'n aandeel werknemer plan (Luxemburg Arbeid Kode ). Maar die werknemers werk raad en personeel afvaardiging het 'n algemene wetlike reg om: voorsien met ekonomiese en finansiële inligting oor hul lede in diens maatskappy. Kommentaar te lewer op die werknemers werksomstandighede. Aangesien hierdie regte is baie algemeen en kan wyd vertolk, is dit raadsaam om die betrokke werknemers werk raad en personeel afvaardiging in te lig oor 'n werknemer aandeel plan. Daarbenewens moet die werkgewer in gedagte hou enige kollektiewe ooreenkomste met vakbonde, wat oorleg met die unie kan vereis voordat enige verandering aan vergoeding reëlings. 24. Doen deelnemers aan planne aandeel werknemer het die reg op vergoeding vir die verlies van opsies of toekennings op diensbeëindiging Dit is nie algemeen dat deelnemers het regte om vergoed vir die verlies van opsies of toekennings op die beëindiging van hul diens. Valutabeheer 25. Hoe valutabeheerregulasies raak werknemers stuur geld uit jou jurisdiksie om 'n ander om aandele te koop onder 'n werknemer aandeel plan Daar is geen valutabeheer beperkings in Luxemburg. Maar die Luxemburg Sentrale Bank (Banque sentrale de Luxembourg) (BCL) en die Sentraal-Diens vir Statistiek en Ekonomiese Studies (Diens Sentraal de la Statistique et des Etudes Economiques) (Statec) versamel inligting Luxemburgs betalingsbalans en globale eksterne posisie te vestig . Daarom moet Luxemburg inwoners enige geldelike transaksies te kommunikeer met ander jurisdiksies na een of albei van hierdie liggame, vir statistiese doeleindes. 26. Doen valutabeheerregulasies toelaat of vereis werknemers om opbrengs verkry uit die verkoop van aandele in 'n ander jurisdiksie repatrieer Internasionaal mobiele werknemers 27. Wat is die belasting posisie wanneer 'n werknemer wat belasting inwoner in jou jurisdiksie ten tyde van die toekenning van 'n aandele-opsie of toekenning laat jou jurisdiksie voordat enige belasbare gebeurtenis wat die opsie of toekenning plaasvind vir verhandelbaar opsie planne, indien die werknemer 'n kontant nedersetting terwyl nie meer inwoner in Luxemburg ontvang, is die kontant nedersetting beskou word belas as nie-inwoner kapitaalwins op die grond van artikel 156 (8) van die LITL as óf: Dit spruit uit die verkoop van 'n groot aandeelhouding wat plaasvind binne ses maande van die verkryging van die aandele. 'N Groot aandeelhouding verkoop word deur 'n persoon wat woonagtig is in Luxemburg vir meer as 15 jaar, in die vyf jaar nadat hy raak nie-inwoner. Vir virtuele opsies, indien die werknemer nie meer inwoner in Luxemburg wanneer die virtuele opsie uitgeoefen, maar bly 'n werknemer in Luxemburg, hy sal belastingpligtig is in Luxemburg op professionele inkomste uit Luxemburg wees. Vir Phantom toekennings, sien Vraag 18. Nie-inwoners afleiding ten minste 90 van hul totale inkomste uit Luxemburg (en Belgiese inwoners afleiding meer as 50 van hul professionele inkomste uit Luxemburg) is, op aanvraag, belas asof hulle inwoners in Luxemburg. Hulle sal onderhewig wees aan belasting in Luxemburg op hul hele Luxemburg en buitelandse inkomste. Dit assimilasie te Luxemburg inwoners in staat stel om nie-inwoners om voordeel te trek uit verskeie aftrekkings (soos vir 'n spesiale uitgawes (annuïteitbetalings en heffings, debiet - rente, versekeringspremies, skenkings, en so aan) of toelaes vir buitengewone koste) asof hy 'n Luxemburg was inwoner (in teenstelling met vaste koers aftrekkings in gevalle van nie-assimilasie). Dit assimilasie te Luxemburg inwoners lei ook tot die integrasie van die buitelandse inkomste, wat die belastingkoers van die nie-inwoner kan toeneem. In elk geval, sal Luxemburg belasting owerhede die mees gunstige regime aansoek te doen vir die nie-inwoner belastingbetaler. 28. Wat is die belasting posisie wanneer 'n werknemer word belasting inwoner in jou jurisdiksie terwyl die besit van opsies of toekennings aandeel in die buiteland toegestaan ​​en 'n belasbare gebeurtenis plaasvind 'n Werknemer sal outomaties belas word in Luxemburg as hy sy belasting verblyf in Luxemburg. Luxemburg belasting inwoners moet hul wêreldwye inkomste in Luxemburg verklaar. Maar dubbele belasting verdrae staat stel om die vermyding van dubbele belasting. Die meeste van die dubbele belasting verdrae deur Luxemburg onderteken gebruik die vrystelling metode, wat in die buiteland toegestaan ​​word uitgesluit van die belasbare basis van die Luxemburg inwoner inkomste indiensneming beteken. Dit is egter die vrygestelde inkomste by die Luxemburg inkomste aan die globale belastingkoers van toepassing op die inkomste belasbaar in Luxemburg te bepaal. Sommige dubbele belasting verdrae deur Luxemburg onderteken gebruik ook die krediet metode. In sulke gevalle, Luxemburg verleen 'n krediet vir belasting in die bron land betaal teen sy binnelandse belasting, oor die algemeen tot die bedrag van binnelandse belasting verskuldig. Sekuriteite wette 29. Wat is onder sekuriteite wette of regulasies vir die aanbod van en deelname aan 'n aandeel werknemer plan Luxemburg het Richtlijn 2003/71 / EG uitgevoer op die prospektus die vereistes wat gepubliseer moet word wanneer effekte word aangebied aan die publiek of toegang tot die verhandeling (Prospektus Richtlijn), in die wet gedateer 10 Julie 2005, soos gewysig deur die wet van 3 Julie 2012 (Prospektus Regte). Die CSSF is verantwoordelik vir die handhawing van die Prospektus wet. Die prospektus wet reguleer aanbiedings van effekte aan die publiek, soos omskryf in die wet. As die werkgewer 'n openbare aanbod, moet dit 'n prospektus van die aanbod publiseer en verwittig die CSSF. Die prospektus wet kan aansoek doen om werknemer aandele-opsies. Maar in die praktyk, planne aandeel werknemer nie altyd 'n prospektus vereis, omdat die wet nie van toepassing op: 'n aanbod van sekuriteite uitsluitlik gerig word aan gekwalifiseerde beleggers, soos regspersone wat gemagtig is om te werk op die finansiële markte, insluitend: nasionale en plaaslike regerings 'n aanbod van sekuriteite gerig word aan minder as 150 natuurlike of wettige behalwe gekwalifiseerde beleggers (per lid EU staat) persone. 'N aanbod van sekuriteite gerig word aan beleggers die verkryging van sekuriteite vir 'n totale bedrag van ten minste EUR50,000 elk. 'N aanbod van sekuriteite van minstens EUR50,000 per eenheid (dit wil sê, per belegger of per afsonderlike aanbod). 'N aanbod van sekuriteite met 'n totale bedrag van minder as EUR100,000 meer as 12 maande. 30. Is daar enige vrystellings van sekuriteite wette of regulasies vir werknemer planne aandeel Indien wel, wat is die voorwaardes vir die vrystelling (s) om aansoek te doen In die algemeen, enige sekuriteite aan die publiek aangebied is onderhewig aan 'n prospektus (artikel II, artikel 4 (1), Prospektus Regte). Maar geen prospektus is nodig as die wat in Vraag 29 gelys voorwaardes vervul is. Ander regulatoriese toestemming of vylsels 31. Is daar enige ander regulerende toestem en indiening vereistes en / of ander administratiewe verpligtinge vir 'n aanbod van en deelname aan 'n werknemer aandeel plan Daar is geen ander vereiste toestemming en depots vir 'n aanbod van en deelname aan 'n werknemer aandeel plan. 32. Is daar enige vereistes vir die beskerming van data of verpligtinge vir 'n aanbod van en deelname aan 'n aandeel werknemer plan 'n Werkgewer gestig op die grondgebied van die Groot Hertogdom Luxemburg of buite die EU tot stand, maar met behulp van verwerking hulpbronne geleë op grondgebied Luxemburg moet voldoen aan die Luxemburg wet van 2 Augustus 2002 op die beskerming van Persone met betrekking tot die verwerking van persoonlike data, soos gewysig (wet van 2002). Enige verwerking van persoonlike data moet voldoen aan sekere vereistes ten opsigte van (Wet van 2002): Die gehalte van die persoonlike data verwerk. Die legitimiteit van die verwerking. Die inligting van die data onderwerp. Die veiligheid van die data verwerk. Die kennisgewing of magtiging formaliteite voor voordat die Luxemburg Data Protection Owerheid (Nasionale Kommissie pour la Protection des donnes) (CNPD). Die toestemming van 'n werknemer is oor die algemeen nie voldoende is om die oordrag van data na 'n moedermaatskappy of plan administrateur regverdig, want as gevolg van die gesagsverhouding met die werkgewer, toestemming is nie geneig om te word beskou as vryelik gegee (sien Kommentaar Geen 8 / 2001 oor die verwerking van persoonlike data in die konteks indiensneming van die werkgroep van artikel 29 van 13 September 2001 Working dokument op 'n gemeenskaplike interpretasie van artikel 26 (1) van Richtlijn 95/46 / EG van 24 Oktober 1995 van die artikel 29 werkgroep van 25 November 2005). Oordrag van werknemers data om 'n moedermaatskappy of plan administrateur moet geregverdig onder die wet van 2002. In die praktyk, kan oordrag word gelegitimeer indien bewys dat hulle nodig is vir die doeleindes van wettige belange deur die beheerder of deur die derde party nagestreef of partye aan wie die inligting word verskaf. Oordrag van werknemers data na ander EU-lidlande of na lande wat 'n voldoende vlak van beskerming (binne die betekenis van artikel 18 van die Wet van 2002, en soos deur die Europese Kommissie) nie voor formaliteite vereis. Maar oordrag van werknemers data na lande sonder 'n voldoende vlak van beskerming oor die algemeen doen vereis dat die vooraf goedkeuring van die CNPD. Daar is geen addisionele vereistes vir 'n aanbod van en deelname aan 'n werknemer aandeel plan. Private maatskappye, wat onderhewig is aan CSSF toesig is, moet kommunikeer in 'n verstaanbare en duidelike manier enige nuttige inligting of veranderinge met betrekking tot hul vergoedingsbeleid deur die bekendmaking van sekere data te evalueer en te vergoed prestasie en risiko's te neem. Hierdie inligting kan aangepas word na gelang van die grootte en aktiwiteite van die maatskappy. Formaliteite 33. Wat is die toepaslike wetlike formaliteite Vertaling vereistes As die deelname aan die plan is deel van die dienskontrak, dan moet die werknemer die volle begrip van die taal wat gebruik word het. E-pos of aanlyn ooreenkomste Plan kontrakte kan ingestel word in elektroniese vorm. Werknemers kan bewys word deur enige beteken die bestaan ​​van hierdie kontrakte. Die werkgewer moet 'n skriftelike bewys lewer. Getuies / notarisation vereistes nie getuies nie notarisation word vereis. Werknemer toestemming As die deelname aan die plan is deel van die diensverhouding, moet die werknemer instem om die deelname aan die plan. Ontwikkelings en hervorming 34. Is daar enige huidige tendense, ontwikkelings en hervorming voorstelle wat of sal die werking van aandeel werknemer planne tendense en ontwikkelings van 1 Januarie 2012 beïnvloed, het die krisis bydrae van 0,8 op individue afgeskaf. Hervorming voorstelle In 2000 'n lid van die Parlement voorgestel dat 'n wetsontwerp op werknemer aandele-opsies. Tog het die wetsontwerp nie in werking tree op grond daarvan dat dit was te spesifiek, aangesien dit slegs beskou as een element van finansiële deelname deur werknemers in hul maatskappye (dit is, aandeel werknemer opsies). In 2001 het die regering aangekondig dat dit 'n nuwe wetsontwerp, insluitend alle moontlike vorme van finansiële deelname van werknemers sal aanbied. In sy werk program op die ontwikkeling van arbeidsreg van 2004 het die regering verklaar sy bereidwilligheid om die geleentheid te bied om wette te maak vir finansiële deelname van werknemers verder te debatteer. Sedertdien het geen nuwe inligting is vrygestel oor hierdie onderwerp. Online hulpbronne Toesighoudende Kommissie van die finansiële sektor (Kommissie de Surveillance du Secteur vennootskappe) (CSSF) Beskrywing. Omsendbriewe van die CSSF in Engels. Legilux beskrywing. Amptelike webwerf van die Luxemburgse regering met al die gepubliseerde wette (slegs beskikbaar in Franse taal, geen amptelike vertaling). Administrasie van Direkte Bydraes (Administrasie des Bydraes Directes) Beskrywing. Luxemburg direkte belasting owerhede. Omsendbrief van die Direkteur van die bydraes (Circulaire du Direkteur van Bydraes) Beskrywing. Omsendbrief van 11 Januarie 2002 LIR no. 104/2 met betrekking tot die hantering van belasting op aandele-opsies plan. copy2016 Thomson Reuters. Alle regte voorbehou. Privaatheidsbeleid en koekies (www. practicallaw / 3-386-5597) Regs sake Inligting (www. practicallaw / 8-531-0965). Inskrywing navrae 44 (0) 20 7202 1220 of e-pos subscriptionspracticallaw. Die verwysing na skakels na hulpbronne op ons webwerf (bv 2-123-4567) is aan die PLC Verwysing ID. Dit sal 'n PDF of Word weergawes van artikels sluit. Koekie Beleid Ons gebruik koekies om jou die beste ervaring op ons webwerf. Deur die voortsetting van die webwerf te blaai, stem jy in tot ons gebruik van koekies. Jy kan jou koekie-instellings te eniger tyd te verander, maar as jy dit doen, kan jy 'n paar funksies verloor op ons webwerf. Meer inligting kan gevind word in ons Privaatheidsklousule en koekies. Tax beleidsanalise belastingbeleid Studie No. 11: Die belasting van werknemers Stock Options ISBN Number: 9264012486 Publikasie datum: 04/01/06 Pages: 170 Aantal tabelle: 28 Aantal grafieke: 1 Die belasting van werknemers Stock Options Werknemer voorraad opsie planne 'n gemeenskaplike komponent van vergoedingspakkette word in multinasionale ondernemings. Hierdie publikasie bied en ondersoek die baie belangrike belasting kwessies wat ontstaan ​​vir begunstigdes en companies.160 Fokus eerste op binnelandse belasting kwessies, is dit in ag neem wat belastinghantering geen belasting aansporings vir 'n maatskappy sou bied om óf toename of sny die gebruik van voorraad opsies en sou neutraal wees ten opsigte van die keuse van óf toestaan ​​voorraad opsies of betaal gewone salaris. Die benadering is nie voorskriftelik nie en dien 'n maatstaf vir beleidmakers te voorsien. Dit word aangevul deur 'n opname van belasting op aandele-opsies in OESO-lande in 2002 dat die effektiewe belastingkoers bereken en vergelyk dit met belasting op gewone salaris. Grens belasting kwessies bespreek. Kwessies soos die tydsberekening van die voordele van aandele-opsies, die onderskeid tussen inkomste indiensneming en kapitaalwinsbelasting en die identifisering van die dienste waarop dit betrekking het op die toepassing van Belastingverdragen, wat gebaseer is op die OESO Model Verdrag betrokke is, en die gevolglike veranderinge aan die Models Kommentaar is ten volle explained.160 Ten slotte, die uitwerking daarvan op oordragprysing ontleed in drie omstandighede: wanneer 'n onderneming toekennings voorraad opsies aan werknemers van 'n filiaal in 'n ander land, by die gebruik van metodes oordragpryse wat geraak word deur vergoeding koste, en wanneer werknemers voordeel trek uit voorraad opsies is betrokke by aktiwiteite wat die onderwerp van 'n koste bydrae reëling is. Dit Gedetailleerde studie is noodsaaklike leesstof vir enigiemand op soek na die verwikkeldheid van belasting op aandele-opsies te verstaan. Inhoudsopgawe Hoofstuk 1 Belasting Neutraliteit 1. Inleiding 2. Die geval van sekerheid met slegs korporatiewe belasting 3. Stel persoonlike vlak belasting 4. Bekendstelling onsekerheid 5. Bekendstelling moontlik verskillende produktiwiteit 6. Bekendstelling employees8217 risikovermyding 7. Opsomming Notas Verwysings aanhangsel 1. A.1: die Algebra van Neutraliteit Hoofstuk 2 effektiewe belastingkoers 1. Inleiding 2. Kwalitatiewe beskrywing van die belasting behandelings 2.1 Concessionary skemas 2.2 Ander aansporing betaal skemas 2.3 belastinghantering van skemas 3. belasting wiggies op aandele-opsies en aansporing betaal skemas: die metodologie en berekening lei 3.1 die kwessie van disallowing arbeidskoste 3.2 Bekendstelling persoonlike inkomstebelasting en werknemer sosiale sekerheid bydraes 3.3 Bekendstelling van die tydsverloop vir voorraad opsies 3.4 die resultate van die berekeninge 4. Vergelyking tussen voorraad opsies en gewone salaris 5. Vergelyking tussen voorraad opsies en gewone salaris vir hoër vlakke van inkomste Notes Hoofstuk 3 Kruis-grens Inkomstebelastingwet Kwessies 1. Inleiding 2. Agtergrond oor ESOPs 3. Kwessies wat verband hou met die werknemer 3.1 Tydsberekening wanaanpassing in belasting op die indiensneming voordeel 3.2 Onderskeidende inkomste indiensneming van kapitaal winste 3.3 probleme met bepaling waaraan die opsie dienste betrekking 3.4 Employment dienste wat in meer as een Staat 3.5 Verskeie verblyf belasting 3.6 nakoming van sake 3.7 Vervreemding van voorraad-opsies het as gevolg van 'n samesmelting of verkryging en vervanging van opsies 3.8 Waardasie reik 3.9 die verlening van voorraad-opsies aan lede van 'n raad van direkteure 4. probleme wat verband hou met die werkgewer 4.1 aftrekbaarheid van die koste van ESOPs 4.2 Vergoeding 8220borne by8221 'n permanente saak Notes aanhangsel 3.1 grafiese voorstelling aanhangsel 3.2 Wysigings aan die OESO Model Verdrag Hoofstuk 4 Impak op Oordrag pryse 1.160Introduction 8211 omvang van die studie 1.1160Introduction 1.2160Scope van die studie 2.160Situation ek: 'n onderneming toekennings voorraad opsies aan werknemers van 'n geassosieerde maatskappy wat woonagtig is160 in 'n ander belasting jurisdiksie. 2.1160TOPCO Voorbeeld: 160 Die 8220Non-Verwaterende voorraad opsie plan8221 2.2160Variant om TOPCO voorbeeld: Verwaterende planne 2.3160Preliminary gevolgtrekking situasie ek 3.1160The impak van aandele-opsies op beheerde transaksies (behalwe transaksies met betrekking tot voorraad opsies) waarin die werknemers bevoordeel uit voorraad opsies is betrokke 3.2.160The impak van aandele-opsies op vergelykbaarheid ontleding wanneer werknemer vergoeding van die getoets party of die comparables wesenlik beïnvloed deur aandele-opsies. die bepaling van 'n vergelykbaarheid aanpassing 3.3160Interaction tussen binnelandse reëls en Belastingverdragen 3.4 160Preliminary gevolgtrekking situasie II 4.160Situation III: Die impak van aandele-opsies op Koste Bydrae Reëlings (HKA's) 4.1160Example 4.2.160Should voorraad opsies word ingesluit in die waardasie van die bydraes van deelnemers aan 'n CCA 4.3160Where voorraad opsies is ingesluit in die waardasie van participants8217 bydraes tot 'n CCA, wat moet die waardasie beginsels wees 4.4160Interaction tussen verdrag reëls en huishoudelike reëls 4.5160Preliminary gevolgtrekking situasie III Hoe om hierdie publikasie Lesers kry toegang tot die volle weergawe van die Belasting van Werknemer Stock Options uit die volgende opsies: Mense en lesers op 'n inskrywing instellings kan toegang tot die aanlyn-uitgawe via160SourceOECD. ons aanlyn biblioteek. Nie-intekenaars kan die PDF e-boek en / of papierkopie via our160Online Boekwinkel koop.


No comments:

Post a Comment